RocBox 2

自分の持っているR&B、Rapアルバムを聴いての感想を偏見で綴る。音楽に関する知識はほぼ無し、雰囲気で語る。

10 2017
SUN MON TUE WED THU FRI SAT
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 - - - -
プロフィール

Queen

Author:Queen
生年月日:1983年11月28日
星座:射手座
性別:男
血液型:A型
趣味:古典的推理小説読書
    黒音楽に浸る

ブログランキング
人気ブログランキングへ にほんブログ村 音楽ブログ HIPHOP・ラップへ
にほんブログ村 音楽ブログ R&B・ソウルへ
Q's Tumblr
http://rocqueen.tumblr.com/
Twitter
ブログ内検索
月別アーカイブ
ブロとも申請フォーム
アクセスランキング
[ジャンルランキング]
音楽
165位
アクセスランキングを見る>>

[サブジャンルランキング]
洋楽
43位
アクセスランキングを見る>>
訪問者数
現在の閲覧者数
Coming Soon
QRコード
暇潰しに携帯でどうぞ
QR
国カウンター
free counters
Category: 日記  Tags: ---

Comment: 0  Trackback: 0



Nelly「5.0」
I was thinking bout her, thinkin bout me
彼女のことを想ってる、考えてた自分のこと
Thinkin bout us, what we gon' be
二人のことを、僕たちがどうなっていくのかを考えた
Open my eyes yeah, it was only Just A Dream
目を開けたら、そう、それはただの夢だった
So I travelled back, down that road
だから僕は、来た道を振り返った
Will she come back, no one knows
彼女は戻ってきてくれるかな、誰にもわからない
I realize yeah, it was only Just A Dream
僕には気付いたんだ、それがただの夢だったってことが

I was at the top and now its like I'm in the basement
俺は頂点にいたのに、今では地下室にいるみたいだ
Number one spot and now she find her a replacement
彼女のナンバーワンだったのに、今では彼女は他の人を見つけた
I swear now I can't take it, knowing somebody's got my baby
誓うよ僕には耐えられない、俺の彼女が今じゃ誰か他の男のもとに
And now you ain't around baby I can't think
そして今、君は僕の側からいなくなった、考えたくもない
I should've put it down, should've got the ring
指輪を買うべきだった、告白しておくべきだった
Cause I can still feel it in the air
君の香りがまだ残ってるよ
See her pretty face run my fingers through her hair
彼女の可愛い顔、彼女の髪に僕の指が通って
My lover, my life, my shawty, my wife
僕の愛する人、僕の人生、僕の彼女、僕の妻
She left me, I'm tight
彼女は僕から離れて行った、僕にはきつすぎる
Cause I knew that it just ain't right
こんなのどうかしてるよ

I was thinking bout her, thinkin bout me
彼女を想ってる、自分のことを考えてて
Thinkin bout us, what we gon' be
僕たちのこと、将来のこと
Open my eyes yeah, it was only Just A Dream
目を開けたら、そう、それはただの夢だった
So I travelled back, down that road
だから来た道を振り返った
Will she come back, no one knows
彼女は戻ってきてくれるかな、誰にもわからない
I realize yeah, it was only Just A Dream
僕は気付いた、これは夢だった

When I be ridin' man I swear I see her face at every turn
車に乗ってると、どこの街角でも彼女の顔が瞳に映る、本当だ
Tryna get my Usher on but I can't let it Burn
Usherの“Burn”みたいに、忘れたい、けど出来ない
And I just hopes she know that she the only one I yearn for
ただ彼女に知って欲しい、僕が欲しいのは君だけなんだ
More and more I miss her, when will I learn
日を追うごとにどんどん彼女が恋しくなってくる、いったいいつわかるんだろう
Didn't give her all my love, I guess now I got my payback
彼女に全ての愛を注げなかった、だから僕は罰を受けてるんだ
Now I'm in the club thinking all about my baby
クラブに行ったって彼女について考えてる
Hey, she was so easy to love
いつでも僕は君を愛してた
But wait, I guess that love wasn't enough
でも待ってくれ、多分俺の愛は足りなかった
I'm going through it everytime that I'm alone
一人でいるといつもそれを悔やんでるんだ
And now I'm missing, wishing she'd pick up the phone
そして今、彼女のことが恋しくて、電話に出てくれと願うが
But she made the decision that she wanted to move on
彼女はもう決めたみたいだ、次に進むって
Cause I was wrong
俺が間違っていたから

I was thinking bout her, thinkin bout me
彼女のことを考えてる、自分のことを考えてる
Thinkin bout us, what we gon' be
僕たちのことを、僕たちがどうなっていくのかを考えた
Open my eyes yeah, it was only Just A Dream
目を開けたら、そう、それはただの夢だった
So I travelled back, down that road
だから俺は昔に戻り、あの道を降りていった
Will she come back, no one knows
彼女は戻ってくるだろうか、誰にもわからない
I realize yeah, it was only Just A Dream
俺にはわかったんだ、それがただの夢だったってことが

If you ever loved somebody put your hands up
もし君たちも誰かを愛したことがあるなら両手を挙げてくれ
If you ever loved somebody put your hands up
もし君たちも誰かを愛したことがあるなら両手を挙げてくれ
And now they're gone and you're wishing you could give them everything
そして今その相手は去り、君たちはその相手に全てをあげられたらいいと願う
Said if you ever loved somebody put your hands up
もし君たちも誰かを愛したことがあるなら両手を挙げてくれ
If you ever loved somebody put your hands up
もし君たちも誰かを愛したことがあるなら両手を挙げてくれ
Now they're gone and you're wishing you could give them everything
そして今その相手は去り、君たちはその相手に全てをあげられたらいいと願う

[x2]
I was thinking bout her, thinkin bout me
彼女のことを想ってる、自分のことを考えて
Thinkin bout us, what we gon' be
僕たちのことを、僕たちがどうなっていくのか将来を
Open my eyes yeah, it was only Just A Dream
目を開けたら、そう、それはただの夢だった
So I travelled back, down that road
だから僕は昔に戻る、来た道を振り返る
Will she come back, no one knows
彼女は戻ってくるかな、誰にもわからない
I realize yeah, it was only Just A Dream
俺にはわかったんだ、それがただの夢だったってことが


2012/3/16
いつになったら、忘れられる?


スポンサーサイト

Comments

Leave a Comment